Tsuru Japan Festival 2013

09:38:00 MrJedi 0 Comments


Po raz kolejny było mi niezwykle miło spotkać się z Wami, aby porozmawiać o naszej wspólnej pasji, choć w sumie najwięcej mówiłem ja, bo taka jest już natura spotkań autorskich. Niemniej jednak jak zwykle z wielką przyjemnością słuchałem waszych przemyśleń, opinii oraz pytań, do których zadawania na każdym spotkaniu zawsze gorąco zachęcam. Mam nadzieję, że spędziliście czas równie miło, jak ja. Dodać również muszę, iż klimat Rybnika bardzo mi przypadł do gustu, co tylko dodaje uroku konwentowi, na którym miałem przyjemność gościć. Dziękuję Wam wszystkim, organizatorom za zaproszenie oraz uczestnikom za udział. Bez zbędnych komentarzy, zapraszam do obejrzenia filmowego sprawozdania z naszego spotkania. Warto jeszcze dodać, iż tym razem ujrzycie większość tego, co działo się na naszym panelu, co nie jest standardem. A zatem, raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim i życzę miłego oglądania!

0 komentarze:

...