JOF05 :: 05 :: Tokyo Star Wars

12:35:00 MrJedi 0 Comments

Tokijskie sklepy z "fanowskimi gadżetami" są zawsze pełne oryginalnych produktów i jak zwykle - o każdej porze każdego roku - znajdziemy w nich najróżniejsze dobra związane z nieśmiertelną "gwiezdną sagą". Tym razem jednak, przemykając pomiędzy tymi niezmiennie kolorowymi półkami i gablotami, zostałem wręcz przytłoczony nawałem "gwiezdnowojennych dóbr wszelakich". Star Wars, czy też jak kto woli, Gwiezdne Wojny - są w Tokio w obecnej chwili dosłownie wszędzie; aż strach zajrzeć do lodówki. Tak, tam też są. Z natury nie jestem "gadżeciarzem", więc poruszałem się obok tych wszystkich wspaniałości raczej w aurze chłodnego obserwatora. Pomyślałem sobie jednak, że w Polsce znajdzie się wielu fanów, którzy z chęcią rzucą na to okiem. Zatem nie zastanawiając się długo, złapałem za podręczny aparacik i popstrykałem troszkę fotek, a nawet zrobiłem kilka ujęć kamerką. Nie łudźcie się jednak, że to, co tu widzicie, oddaje rozmiar tego szaleństwa. To tylko malutkie niczym Rozkoszny Okruch i bladziutkie niczym facjata Dartha Vadera odbicie tego, co naprawdę dzieje się na rynku fanowskim w Tokio. Niemniej jednak mam nadzieję, że nawet ta mała próbka dostarczy Wam frajdy, zwłaszcza na chwilę przed tak bardzo oczekiwaną premierą nowego epizodu. Niech Moc Będzie z Wami. Zawsze.












0 komentarze:

...