JOF02 :: 01 :: uNERViony iPhone

20:57:00 MrJedi 0 Comments


Japonia to raj dla gadżeciarzy, również jeśli chodzi o telefony komórkowe. Wszelkiego rodzaju dodatki upiększające: zawieszki/przywieszki na telefony (tzw. strapy), (specjalne) naklejki, wszelkiego rodzaju opakowania ochronno-ozdobne i inne dziwne dodatki o których polski użytkownik często nawet nie słyszał, to w Japonii standard. To fantastyczna zabawa, bo nie dość, że japońskie telefony są naprawdę dobre jakościowo, to do tego można zmieniać ich wygląd na wiele różnych sposobów. iPhone nie jest tu wyjątkiem. Liczba dostępnych dodatków i elementów ozdobnych na ten model telefonu, zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wymagających gadżeciarzy. Ja prezentuję tylko jeden z bardzo wielu. Wybrałem go ze względu na temat, rzecz jasna - "Neon Genesis Evangelion" - tę serię zna każdy doświadczony fan anime, który zaczynał swoją "mangową edukację" w połowie lat 90 ubiegłego wieku. To pozycja obowiązkowa, którą znać powinien każdy fan japońskiej popkultury. To tak na marginesie.

Japońskie telefony, które prezentuję na filmie, kosztowały nas 10.000 jenów od sztuki (oczywiście: nowe); w czasie gdy były kupowane, kurs jena wynosił ok. 2 pln za 100 jenów, co daje kwotę ok. 200 pln. I zapewniam Was, że to nie są jakieś tanie modele, które u nas rozdaje się za złotówkę. To naprawdę dobre telefony.

Saszetkę na dwa telefony, którą prezentuję na filmie, kupiłem za bardzo niewielką kwotę (max. paręnaście złotych?) i służy mi dzielnie do dziś. Zresztą, wybierałem ją spośród wielu innych modeli (kupiłem kilka), każdy z nich oferował jakąś inną, ciekawą funkcjonalność. Za to kocham Japonię - ta dbałość o szczegóły powoduje, iż moja natura perfekcjonisty jest rozpieszczana na maksa. Istny raj.

Oczywiście, przedstawiona tu saszetka wcale nie musi być używana do noszenia dwóch telefonów (o czym nie wspomniałem, bo wydawało mi się to oczywiste), drugim urządzeniem może być np. odtwarzacz mp3, itp.



Na koniec kilka uwag techniczno-organizacyjnych. Rozpoczynając nową serię naszego cyklu filmowego, chciałbym Wam zaprezentować jedną z nowych formuł, jakie zagoszczą w serii "Japonia oczami fana". Ten rodzaj "gadających odcinków" nie będzie jedyną formą, ale od czasu do czasu będzie się przewijał, dla urozmaicenia całości. Różnorodność - to idea, która będzie nam przyświecała w drugiej serii JOF. No i oczywiście - od teraz przechodzimy na jakość HD. Na razie tylko 720p, ale z czasem będzie się ona zwiększała. Miłego oglądania.

Niepowtarzalne Obudowy na iPhone`a 3G, 4G i iPada w sklepie Zazzle!

0 komentarze:

...