JOF01 :: 00 :: Invitation :: Zaproszenie

00:38:00 MrJedi 0 Comments


Witajcie! Oto trailery/zwiastuny do (pierwszej) serii krótkich filmów, nakręconych w Tokyo w marcu/kwietniu 2007 roku. Każdy nasz pobyt w Japonii to wielka przygoda. Za pośrednictwem cyklu filmowego "Japonia oczami fana", chciałbym podzielić się z Wami moją miłością do tego kraju. Nie łudzę się jednak, iż uda mi się tą drogą przekazać wszystko, co mam do przekazania - to jest po prostu niemożliwe. Jednak jeśli uda mi się podzielić z Wami choćby niewielką cząstką tych wszystkich emocji, jakie towarzyszą mi za każdym razem, gdy przebywam w tym niezwykłym kraju, to będę naprawdę szczęśliwy.

Materiał, który przedstawiam Wam w "serii 1" JOF, to tylko część większej całości, gdyż cały czas zwiedzam Japonię i przygotowuję wciąż nowe materiały filmowe. Japonia jest tak niezwykle różnorodnym krajem, że "problemem" jest tu nadmiar ciekawych tematów; nie sądzę więc, abym kiedykolwiek - ze swoją naturą dziennikarza z zapędami kronikarskimi - przestał się nim fascynować. Mam też nadzieję bez przerwy tą fascynacją dzielić się z Wami. Zapraszam do wspólnego podziwiania Japonii, widzianej oczami fana.



Pierwsza edycja trailera:

0 komentarze:

...